Y A H O O !!
Dah puas ? Haruslhaaa puasss ngoi ! kau tahu betapa hebatnya aku hari ni HAHA , woahhh !
tak ingat ape dahh , kesakaian aku terserlah , kelua ruma pukul 4 sampai pukul 5 , naik cab/train pe suma , then terus meet moy dgn leyya , ade pulak fyy alyn situ , sumpah tak cam muka diaa :D . lepak depan pavy jap , #hujan :'( HHO , then tetiba rasa nak shisha turun kazaman , FULL ! (aku tahan lagi ) pergi Rooftop pun FULL ! ( aku tak tahan da )  #sial pukimak anjing semua keluar ! geram doe ! bapak pundek ahh ! semak ahh dorang doe ! then lepas dah turun leyya ngn moy lepak ngn mmbe dia , aku bell nak lepak dgn syahmin bella , haziq , arni  dah meet , lepak pakcik , minum2 photoshoot . terus lepak seladang , nak photoshhot tapi basah ahh ! siall lhaa puyy --' pastu teserempak pulak dgn fahmi , balak aku punya mmbe , segan ! aku buat biasa jaa , senyum then salam . pstu blaaa lha , nasib dia tak repot apa aku buat ! HOHO , dahh pukul 6 lebih macamtu kitorang lepak tepi pavy japp , ushaa line kan photoshoot lagi ! ehh ehh ! jumpa izul  amirul & Nabi genji  ( handsome :D ) doe , HAA , pastu budak fb tegur aku :p terserempak dgn ex scandal aku :D aiyoo ,  HAHA ,pastu snap lagi . tu yang penoh tu pictures , kitorang gelak2 japp . gurau senda . pastu jumpa mmbe syamin sorang lagi , lepak lagi :D haha lepak jeaa keje ,bell mcm biasa buat sakai diaa!
tupp tupp dah pukul  8 lebih , ingat nak balik dgn bella , tapi takut lmbt sgt , so ! follow lha si syahmin ni balik,  bepecah dahh :'( syamin ni langsi ouhhh ! tp dgn aku tak sgt ahh . dia baik dgn aku . HAHA #weeeeeee . awek lawa bole lhaa ! #bhaha puyyyy :p . then ikot lha bontot diaa nak pegy lrt ! time nak pegy lrt aku kena buli :'( dorang selek2 kaki aku , kesian aku , syamin ahhhh ! eee , dlm klcc pun sama nak tersungkor aku :'( bell tak hbs2 dgn cmre . sakit hati aku ! aku singgah kdai roti jap . nak beli donut . aku check duit aku , pehhhhhhhh ! hilang bhai ! aku dah risau , nasib bell ada hutang aku , so balik dia payung aku , tesentap do ! bapak ahhhh ! #no wonder aku nak nangis lhaa kan ;') sedih tu ada lhaa sikit , tapi takpe , redho jeaaa , dah naik train kaki pun dah melecet kan ? so apa lagi ? tetido lhaa dalam train , nmpk tak pict tu ? eheh comel kan aku tidur ? HOHO . syamin gatal tangan pgy snap , untunglhaaa cun kan :D HAHAH :D ehh , panjang dah ni ? ehe ta sedar . lain hari aku cita lg kbaii ! 
btw  :
AKU HAPPY HANG TIME NI :D