Ya Allah :'( sumpah fiy terkejut tadi :'( nampak tak tuu ? dia belum delete lagi gambar fiy ,
blog yang dia tulis pasal fiy :'( ape ni ? fiy wake up ! cite lame lha , ! but fiy sayang dia lagi weh :'( 
macam mana ni ? maafkan saya ,sebab saya yang mengeluarkan kata 'putus' tu , saya nyesal , tapi awak ! awak dah berubah ! perasaan awak bukan dekat perempuan dah ? dekat lelaki kan ? saya tak boleh terima tu :'( awak ingat lagi ayat ni ?

'' i sayang you , i cintakan you . tapi i tak nak sakitkan you . i teruk ? i tak layak untuk you . i jahat . i taknak dgn perempuan dah lepas ni , i nak dengan lelaki , you take care sayang . i sayang you sgt-2 . i penat menangis rindukan you tapi i sengaja tak nak angakat call you and text you :'( ''

ingat tak awak ? saya tak delete lgi , saya simpan :'( walaupun our relationship dah tiada . takpe awak , awak take care tau sayang , maafkan saya Amirul Ayyad .
#maafkan saya sebab terpaksa mengalirkan air mata saya untuk awak :')